גלנט בריאיון: "הממשלה טעתה בהישענות המוחלטת על ארה"ב בעניין האיראני"

    אסתי פלד No Comments on גלנט בריאיון: "הממשלה טעתה בהישענות המוחלטת על ארה"ב בעניין האיראני"

    ח"כ יואב גלנט בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מתריע מפני מתיחת המערכה בין רוסיה למערב לגבולות ישראל ומבהיר, "נדרשת מנהיגות זהירה ומאוזנת". גלנט מבקר בחריפות את התנהלות הממשלה בעניין הסכם הגרעין מול איראן וההישענות המוחלטת על עמדת ארה"ב, "אין לנו על מי להישען"

    צילום: פלאש 90
    18:29
    21.05.24
    צבי טסלר No Comments on בחנות סירבו להעניק זיכוי על פי דרישת החוק, ולא הגיבו לפניה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן הרמטכ"ל לשעבר ח"כ יואב גלנט התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס למתיחות המסוכנת באוקראינה, "אין לי את המודיעין שיש לפוטין או לביידן גם לא את המודיעין הישראלי. יחד עם זה אני מאוד מקווה שכל מה שנראה כרוחות מלחמה ומתיחת הגבולות עד הקצה כדי להגיע להישג דיפלומטי. אני לא מזלזל על מה שאומרים מנהיגי המערב. אני מקווה שזה יתברר כניסיון להשיג הישגים כי מלחמה לא טוב לאף אחד".

    עוד הוסיף גלנט, "בזמן מלחמה יש רווח אבל גם הפסדים פוטנציילאים גדולים ואני מקווה שהשכל הישר יגבר. אנחנו בקשרים ארוכים עם האמריקנים ויחד עם זאת בקשרים חשובים עם רוסיה שנמצאת בקצה בסוריה. וזה לא פשוט כי הרוסים יכולים לאותת לאמריקנים מכאן דרך ישראל דברים שאני מקווה שלא נגיע אליהם. לכן נדרש כאן מנהיגות מאוד זהירה ומאוזנת".

    גלנט התייחס לרוחות המלחמה כעת בעולם: "מנשבות רוחות מלחמה, חשוב שלישראל תהיה יכולת להגן על עצמה. אין לנו על מי להישען, רק עלינו ולא על אמריקה".

    מימרן לגלנט: "אין לנו על מי להשען רק על לאבינו בשמים".

    גלנט השיב: "המסורת, והתפילה לירושלים של פעמים ביום הם אלו שהביאו להקמת מדינת ישראל, מי היה מאמין לפני 73 שנגיע לעוצמה כזאת גדולה".



    0 תגובות